Bērnība ir skaista neskatoties uz to cik trausla tā būtu mazajām sirsniņām, kuras palikušas bez vecākiem.
CUBE Comms realizēja always on ziedošanas kampaņas stratēģiju un sociālo tīklu komunikācijas plānu, kurš balstījās uz trim pīlāriem: Empātija, Iedrošināšana, Informēšana. Tika pastiprināta “bērns - bērnam” komunikācija, kura sabiedrībai atgādināja pašu būtiskāko - ziedošanas process ir sabiedrības higiēna.
CUBE Comms iesaiste:
- radošo konceptu izveide un realizēšana
- komunikācijas stratēģijas izstrāde
- ziedojumu reklāmas kampaņas
Jau pašā sākumā pieņēmām vienu lielu NĒ – nerādīt bērnus kā situācijas upurus. Cieņpilni izceļot viņu sapņus, bezbēdnīgos priekus un cilvēcīgumu.
Pārsniedzām uzstādītos ziedošanas mērķus par 54%, katru mēnesi piesaistot 100+ jaunus regulāros ziedotājus.