SOS Bērnu ciemati Latvijā
Projekts
Ziedojumu kampaņa
Klients
SOS Bērnu ciemati
Pakalpojuma veids
Satura izstrāde, reklāmas atbalsts
Izstrādes laiks
"Always on" ikdienas saturs

Uzdevums

Bērnība ir skaista neskatoties uz to cik trausla tā būtu mazajām sirsniņām, kuras palikušas bez vecākiem.

CUBE Comms realizēja always on ziedošanas kampaņas stratēģiju un sociālo tīklu komunikācijas plānu, kurš balstījās uz trim pīlāriem: Empātija, Iedrošināšana, Informēšana. Tika pastiprināta “bērns - bērnam” komunikācija, kura sabiedrībai atgādināja pašu būtiskāko - ziedošanas process ir sabiedrības higiēna.

CUBE Comms iesaiste:
- radošo konceptu izveide un realizēšana
- komunikācijas stratēģijas izstrāde
- ziedojumu reklāmas kampaņas

Izaicinājums

Jau pašā sākumā pieņēmām vienu lielu NĒ – nerādīt bērnus kā situācijas upurus. Cieņpilni izceļot viņu sapņus, bezbēdnīgos priekus un cilvēcīgumu.

Rezultāts

Pārsniedzām uzstādītos ziedošanas mērķus par 54%, katru mēnesi piesaistot 100+ jaunus regulāros ziedotājus.