Kā Rimi TikTok izauga no 3K līdz 73K sekotājiem divu gadu laikā.
Lindström video projekts, kas parādīja uzņēmuma vērtības neierastā veidā, ļaujot zīmolam izcelties ar mūsdienīgu, vizuāli pievilcīgu tēlu.
Vai tu zini, kas ir kvantu atslēga, ētiskais hakeris vai OTT? Daudz svešvārdu, kas pat biznesa partneriem mēdz sagādāt pārpratumus. Ar ikdienišķiem piemēriem un WRC pilotu Mārtiņu Sesku priekšgalā skaidrojam.
Jauna sales kampaņa, veikalu atklāšana vai informatīvs vēstījums. Visos gadījumos digitālā pasaule spēj saplūst ar fizisko, CGI video animācijai pārvēršot idejas kustībā, radot to, ko kamera nespēj noķert.
Mūsu satura veidotāju tīklā visticamākais ir gan Tava kaimiņiene, gan Latvijā zināmas slavenības. Produktu apskati, akciju bukletu reklāmas, dalība tiešraidēs, pasākumos un video ideju radīšanā.
Bez žēlošanas, bet ar iejūtību pret mazajām sirsniņām, kurām augot tik ļoti nepieciešamas rūpes.
Komunikācijas stratēģijas ieviešana gaismas festivālam “Staro Rīga”, kurš pēc vairāku gadu klusēšanas atgriezies pilsētā! Kamēr katru vakaru no 15. līdz 18. novembrim, 25 unikālas gaismas instalācijas pārvērta Daugavas abus krastus mirdzošos svētkos, mēs sociālajos tīklos radījām desmitiem satura vienību un atbildējām uz tūkstošiem jautājumu.
Implemented user research and testing to create a visually appealing and highly functional interface that increased user engagement and sales.