Kopš pulksteņa pagriešanas atpakaļ, drēgnās rudens dienas ir kļuvušas īpaši īsas. CUBE Comms komanda ciešā sadarbībā Latvijas Kultūras koledžas studentiem radīja vairāk nekā 50 satura vienību, nodrošināja klientu servisu un monitoringu.
Ar sociālo tīklu palīdzību tika demonstrēts, ka Latvijas valsts svētkos Rīgā ir uzaususi gaisma, kas aicina cilvēkus nākt ārā no mājām, kopīgi svinēt mākslas darbu maģiju un dalīties ar gaismu Latvijas dzimšanas dienā.
Komunikācijas plāna izstrāde
Studentu komandas vadība
Satura vienību izveide (foto / video / dizains / teksts)
Reklāmas nodrošināšana sociālajos medijos
Nepārtraukta 24/7 klientu servisa nodrošināšana sociālajos medijos
Milzīgā gaismas mākslas festivālā kā Staro Rīga ir neskaitāmas iesaistītās puses - organizatori, pašvaldība, mākslinieki un katrs vēlas tikt pieminēts un vizuāli atspoguļots. Par katru no mākslas objektiem tika izveidots unikāls stāsts.
Gaismas festivālu “Staro Rīga” četrās dienās apmeklēja vairkā nekā 250 000 cilvēku.